Херсонські проблеми з маршрутками все ще набирають обертів. Одні водії їдуть по 8 грн., другі по 10грн., а хтось так і їзде по 4грн.
У мене є знайомий маршрутник, який їзде Херсоном на “жирному” маршруті, бере по 4 грн, але сподівається на підвищення тарифів.
Ось, що він розказує.
Маршрутка працює 20 днів в місяць, з 7.00 годин ранку до 17.00, середній пасажиропотік – 380 чол. в день.
380чол. х 4 грн.(вартість проїзду) х 20 днів. = 30 400 грн.
Далі, витрати:
- Лікар, механік + “виїздний”. 81грн*20днів = 1620грн/міс.
- ТО раз в місяць – 150 грн.
- “БД” безпека руху -200 грн.
- ТО-2 (450грн.в квартал) -150 грн.
- Путівка -3200 грн.
- Пальне 630 грн*20 днів = 12600 грн.
- Податки – 1560 грн.
Ремонт та заміна обладнання які водій робить на протязі року чи півроку, розраховуємо на 1 місяць:
- Тех.догляд 1100грн./6міс.= 184 грн.
- Страховка – 1250грн./6міс. = 208 грн.
- Добровільна страховка пасажирів – 105 грн.
- Заміна масла – 550 грн.
- Заміна фільтрів – 230грн.+320грн = 550 грн.
- Інші ремонти = 3807 грн.
Звівши до купи дебет та кредит маємо підсумок:
30400 грн. виручки – 24884 грн. витрат = 5516 грн. заробітку на місяць, точніше за 20 днів.
В день – 275,8 грн.
Чи дійсно такі доходи, виручки та витрати мають маршрутники у Херсоні, то на совісті мого співрозмовника.
Не роблю аналізу, не шукаю моралі та виходу із того становища яке зараз склалося у Херсоні з маршрутними перевезеннями.
Але робити щось треба… “Маршрутних революцій” ще не було?